duminică, 9 noiembrie 2008

Nu stiu ce vreau de la viata!!


As vrea sa aflu motivele pentru care m-am nascut,as vrea sa stiu ce caut eu aici.....pe Pamant........multe persoane de varsta mea au realizat deja foarte multe,eu nici macar nu am un gand,vis anume pe care vreau sa il dezvolt;sau poate am prea multe si nu stiu cu care sa incep....!
Ma framanta foarte mult gandul asta:Oare o sa ajung cineva?O sa fac ceva pentru omenire?
Nu stiu nici eu si nimeni de langa mine nu ma ajuta sa gasesc o cale de a ajunge ceva sau cineva;).Uneori am multe ganduri in cap,poate ca chiar foarte multe,incat n stiu sa le ordonez si sa le exprim tot odata.Nu stiu daca are cineva problema mea,probabil ca foarte multi cum e probabil ca foarte putini.
Multe persoane imi spun ca sunt prea mica pentru a ma gandi la viitor si ca ar trebui sa traiesc copilaria.......insa eu nici nu stiu sa fac diferenta dintre copilarie si maturitate......!nu simt nimic,sau poate nu vreau!
MA ENERVEZ MEREU PE MINE INSUMI CAND SPUN "SAU","POATE","DAR" niciodaca nu sunt sigura pe mine cand vreau sa afirm/neg ceva.........
cred k ma opresc aici........tre sa ma duc sa mananc si poate dupa...........mai revin nu stiu sigur :*

Niciun comentariu: